بابک جهانبخش برای قهرمان اسیا میخواند...

او ادامه داد:قبلا بارها گفته بودم که دوست دارم روزی ترانه قهرمانی استقلال را بخوانم و به نظرم این یک اتفاق خوب است که رقم خورده.من با کمال میل در این کار شرکت کردم و البته به نظرم کار زیبایی هم آمد برای خود من هم حس خیلی خوبی داشت خواندن برای تیم محبوبم و امیدوارم کار نهایی ، انرژی مظاعفی به تیم و هواداران بدهد.

از بابک جهانبخش که دوست صمیمی آرش برهانی است،در مورد خوانندگی آرش هم می پرسیم و او چنین می گوید:آرش خیلی خوب خواند و من توقع نداشتم اینقدر خوب کار کند.او پسر مستعدی است البته هنوز در زمینه موسیقی شکوفا نشده است به او می گوییم یعنی خوانندگی اش بهتر از گلزنی اش است که بابک می گوید الکی که آدم آقای گل نمی شود.آرش یک مهره درخشان برای استقلال است .

البته آرش ..زضا عنایتی .. میلاد و محسن یوسفی هم تو این ترانه همراهی کردن ایشالا سرود قهرما نی اسیا باشه .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • یکتا گستر
  • قالب وبلاگ